Přejít k obsahu webu

Za hloupost se platí

Březen 17, 2010

Nedávno jsme se mohli dočíst, že “sokolí oko“ v podobě VP na plaveckém stadionu „odhalilo“ vojáka AČR, který měl na těle vytetováno heslo „Mou ctí je věrnost“. Následně mu byl ukončen pracovní poměr a čeká ho “popotahování“ u PČR a pravděpodobně i soud. Bude zjišťována jeho angažovanost v neonacistickém hnutí a naopak nebude brána v potaz kvalita jeho přístupu k plnění pracovních úkolů. 

Ano, tetování bylo v němčině a shodovalo se s heslem, které měli na opasku příslušníci divizí SS. Dle jiných příkladů je vysoce pravděpodobné, že se jednalo o „fandu“ těchto fanatických divizí, i když se bude snažit prokázat opak, aby si „zachránil kůži“. Pokud si najme někoho z řad soukromých právníků (profesionálního lháře, rétora a slovního žongléra v rámci gumového římského práva), který bude hájit i toho nejhoršího vraha (jde jen o to, kolik mu zaplatí) a podle toho se bude snažit (což vzhledem k nastavení společnosti je do jisté míry pochopitelné), může při troše štěstí vyváznout s podmínkou. Ale váha §260 v trestním rejstříku nad ním bude viset jak Damoklův meč pravděpodobně napořád.

Je jistě nepopiratelné, že z vojenského hlediska, díky ostřejšímu a tvrdšímu výcviku, důkladnějšímu výběru uchazečů (zejména v počátečních obdobích, kdy bylo z čeho vybírat), lepší výzbroji, fanatické morálce a ideologické přípravě (kdy z počátku bojovali za úspěšný rozvoj koloniální politiky německého národa a za Vůdce, později za sebe a kamarády) dosahovali SS divize významných bojových úspěchů. Nelze též opomenout fakt, že protekcionismus zde byl eliminován na minimum, každý se musel vypracovat „od píky“ a o postupu na vyšší hodnosti rozhodovaly jen schopnosti. Taktéž je známo, že při bojových akcích byli velitelé vždy v čele – v první linii (nikoliv v teple v týlu), proto byly v divizích SS největší ztráty důstojníků a důstojníci vždy nadstandardně (vůči jiným útvarům) projevovali účast s mužstvem, čímž udržovali kvalitní funkci týmu. Další skutečností patrnou doteď je, že velitelé své muže navštěvují a projevují nadále nezištně účast např. při zdravotních komplikacích většinou úzce, vzhledem ke vzdálenosti od 2. světové války, souvisejících se stářím. I ve filmových dokumentech z poslední doby je zřejmé, že bývalí přísluš níci SS divizí jsou po fyzické i psychické stránce mnohdy vitálnější než jiní senioři odpovídajícího věku, což souvisí (dle mého názoru) s naučenou sebekázní a kvalitní fyzickou přípravou v mládí. 

Otázkou zůstává, zda principy (sebe)kázně, systematické fyzické přípravy, řádu, pořádku, kamarádství,  družnosti, odpovědnosti (přičemž největší by měla být vždy u vedení, ať již divize, firmy či podniku) a  hierarchický princip postupného „vypracovávání se“ po řádném zvládnutí všech profesí, za které má dotyčný odpovědnost (o kterých rozhoduje) lze úspěšně a pro lidstvo prospěšně použít i v mírových podmínkách mimo vojenské prostředí.

Kromě toho, že dle mě zavání až úchylkou dělat ze sebe tapetu (a je otázkou vlastní inteligence, zda je nutné zveřejňovat svoje názory a postoje na svém těle, a přitom kvůli jejich charakteru je ani nemoci na veřejnosti ukázat) si dotyčný musel všimnout, že Třetí říše válku nevyhrála – pravidla hry určují vždy vítězové či jejich potomci a je třeba se jimi vždy řídit, pokud se chce jedinec vyhnout problémům. Kromě toho, že si svým jednáním mimoto naprosto zbytečně snížil kvalitu svého života (což nyní jistě pocítí), pouze tím nepřímo podporuje snadné živobytíčko investigativních novinářů a PČR (tato “odhalení“, rozhodně méně namáhavá než ekonomické organizované trestné činy, jsou in, takže kariérní postup je zajištěn). Pro doplnění uvádím, že ne všichni příslušníci SS měli bojový status (třebas ve statusu agresora).  Zejména díky oddílům, které dělaly „špinavou práci“ např. na Ukrajině či v koncentračních táborech (Totenkopfverbände, Einsatzgruppen, … ), popř. brigád ajako Dirlewanger, sestavené přímo ze zločinců, byli pak všichni házeni do jednoho pytle. Kdo měl v podpaží tetování, tak se s ním nejednalo v rukavičkách.

Nelze samozřejmě neodsoudit fakt, že propagací SS divizí dochází de facto k podpoře agresivně-militantní, šovinistické, na otrocké práci stavějící a mnohdy s krutostmi spojené ideologie a politiky Třetí říše. Zvěrstva se během 2. světové války v různých stupních intenzity objevovaly u všech válčících stran, ostatně jako v každé válce, u poražených samozřejmě víc vynikají. V kontextu tohoto webu je třeba dodat, že v období budování Třetí říše mnohdy až drastickým způsobem docházelo k pronásledování okultně a pohansky zaměřených skupin, které chtěly vyvíjet činnost odlišnou od Himmlerova pojetí německého pangermamsmu.

Jinou věcí je, zda je nutné v „demokratické“ společnosti trestat za názor (nikoliv ve smyslu pornografie, perverze či pedofilie a nikoliv za násilnou trestnou činnost) a neřídit se USA vzorem i v tomto a spíše se snažit o možnost názory na optimální úrovni diskutovat a přesvědčit o mylnosti daného názoru věcnou argumentací. Je až zarážející, jak je dáváno najevo, že vlastenectví (což není vzhledem indiciím případ našeho potetovaného vojáka) je vlastně překonaná věc a soustavně je patrný fakt snahy udělat evaluaci mezi vlastenectvím (které pro optimální rozvoj lidstva samo osobě nestačí a je nutno ho podpořit sociální spravedlností v rámci týmu, přičemž vlastenectví představuje jeho tmel) a neonacistickými hulváty a výtržníky.

Skutečností, kterou je třeba vzít v potaz, je též fakt, že vzhledem k charakteru AČR, voják-­žoldák, nemůže být tento věrný (např. své vlasti), ale pouze loajální tomu, kdo mu platí. Kdo věří, že svou příslušností v AČR kromě v celku slušného finančního profitu a uspokojení svých militantních potřeb v současných podmínkách významně pomáhá českým občanům, je hodně naivní. Samozřejmě, že situace je dána z velké části politikou ČR a začleněním do struktur NATO. K tomu patří (z pohledu výše státního dluhu) i finančně náročné „dráždění“ nejen muslimského světa (dle populační křivky možných budoucích vládců Evropy), což je hloupě zdůvodňováno mimo jiné např. bojem proti terorismu, tzn. jinými slovy prosazení USA zájmů, tréninkem boje pro domácí podmínky (druhou věcí je, proti komu by byl tento boj vlastně veden, aby to nakonec nebyli nespokojení občané), které jsou geograficky odlišné od např. Afghánistánu, Iráku (či Iránu, pokud předběhneme dobu). Nehledě na to, že v důsledku tohoto „dráždění“ se v rámci odvety může ČR stát skutečně cílem teroristickým skupin.

Armáda by měla být především národní (s malou profesní skupinou), kdy tříměsíční až půlroční výcvik žádnému muži újmu nezpůsobí, a střežit především přímo národní bezpečnost a blaho (slušných a odpovědných) občanů (kteří mají k ČR kulturně historický vztah), a ne „požírat“ vypůjčené peníze na zbytečnou či nekvalitní techniku vlivem lobbingu zakoupenou a „misijní činnost“. Čili měla by mít hlavně obranný charakter (i koloniální přístup ke geopolitické situaci vzhledem k přítomnosti jaderných zbraní je již překonaný a každý by měl vystačit s tím, co má). Nejvýhodnější se pak jeví spíše neutralita a (ekonomická) spolupráce se všemi (ne se jednomu klanět a na druhého útočit), s nimiž to je výhodné pro stát, tzn. občany České republiky. Za těchto podmínek by heslo „Mou ctí je věrnost“ mohlo být veřejně akceptováno, a to s hrdostí a ctí a ne  jako „úlet“ v dimenzích prof. Franze a jako předmět persekucí.

(přišlo e-mailem)

Komentáře: 10 zanechat jeden →
  1. Ahaman permalink
    Březen 25, 2010 00:14

    Díky, pane F. Tam je to řečeno naprosto jednoznačně a mrzí mě, že k té perzekuci docházelo.

  2. Březen 23, 2010 21:58

    Friedrich Bernhard Marby:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Bernhard_Marby
    A Siegfried Adolf Kummer:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Siegfried_Adolf_Kummer

  3. Ahaman permalink
    Březen 23, 2010 09:48

    Autore, díky za tip. To bratrstvi.tk už sice nefunguje, ale našel jsem to na Délském potápěči.
    http://deliandiver.org/2008/08/legenda-o-friedrichu-hielscherovi.html

  4. Autor permalink
    Březen 22, 2010 22:50

    to Ahaman: Vyjma knih doporučených panem Orlem, které též doporučuji (Ano, pan Orel má pravdu, že zejména okultisté, kteří nespolupracovali byli primárně na indexu) , např. článek Legenda o Hielscherovi (bratrstvi.tk, nevím zda to je ještě dostupné). Pohanství se logicky muselo podřídit politice pangermanismu a aktuální válce. Třeba slovanští bohové moc v kurzu nebyli. Depo na další zdroje bohužel nemám, takže se omlouvám. Máte pravdu, že každá informace by se měla být podložena konkrétními zdroji.
    to Orel: Pane Orle, o arabském světě si můžeme myslet svoje, ale domnívám se, že si nelze hrát na mesiáše a je třeba starat se (vynakládat finanční prostředky či energii) především pro „naše“ lidi. Možná je to pro Vás kruté, ale území Afganistánu je majetkem Talibánců a mělo by by být projevem jejich kultury a politiky, ať již je jakákoliv (je jasné, že chápání světa a hodnot jsou radikálně odlišné od evropských). Navíc pokud budete bojovat z pozice agresora pod USA vlajkou (tzn. čistě za jejich obchodní a koloniální zájmy, popř. štvát proti z rádia „ Svobodná Evropa“ můžete očekávat, že si někdo z „bombometčíků“ skutečně nastuduje „kde ta Praha vlastně leží“ a osobně bych jejich důvody v tomto případě chápal). Ale jakmile „strčí nos“ do republiky za jiným účelem než obchodním, který je výhodný „pro nás“, tak přes něj dostanou. Každý by se měl starat o svoje území
    a uspořádat je ke svému obrazu a jestli pustí do čela zrádce, krutovládce a neschopné politiky (popř. zda je daný politický systém pod vlivem náboženských pohádek či nenávisti) je to hlavně jeho problém. Samozřejmě je důležité vývoj arabského světa sledovat a snažit se s nimi výhodně spolupracovat a nemíchat se jim do kultury (nedráždit). Ano, jsou tady a není jich málo, ale jakákoliv forma preventivní války by nám štěstí nepřinesla (hlavně s ohledem na utrpení našich lidí). Ano, postavit se přistěhovalectví, stavbě mešit, propagaci a šíření islámu u nás (nikoliv možnosti se seznámit s jeho základy a arabskou kulturou pro všeobecný přehled, obchodování, popř. pro obranou válku vedenou na hranicích státu, nikoliv na území momentálně patřícího Arabům). Ano, atomová bomba je asi jediný univerzální prostředek pro dialog.
    to Miloš: Miloši, nevím jak moc jsi v úzkém kontaktu se sionistickými špičkami a představiteli vrcholných finančních lobby a díky tomu máš, na rozdíl od ostatních info z první ruky. Jasné je samozřejmě to, že podobné akce vedou k podložení invazí (tzn. spojení s podporou a progresí vývoje zbrojního průmyslu, s vyprázdněním skladů staré munice, která by vyžadovala obtížnou likvidaci
    a odzkoušením „různých novinek“) a dalšího roztahování se USA po světě
    Dále je díky tomu možno upravit státní rozpočet ve prospěch „šmírování“ občanů. Ale jak to bylo s „režírováním 11.září “ doopravdy si netroufám spekulovat. Je však jasné a mohu z vlastní zkušenosti potvrdit, že žádný Arab nemá „amíky“ v lásce.

  5. Ahaman permalink
    Březen 22, 2010 10:16

    Miloši, rozhodně nejsem tím, kdo by události 11.září pitval do posledního detailu. Je dokonce možné, že v tom tajné služby nějakou roli sehrály. Ale těch náznaků je povážlivě málo a já bohužel nemám žádnou možnost, jak zjistit, co a jak se doopravdy odehrálo. Zatím tedy věřím oficiální verzi.

  6. Miloš permalink
    Březen 21, 2010 16:00

    Ahaman, Orel: Co to tady píšete za píčoviny o 11. září, každý kdo to trochu sledoval musí vědět že to muslimové udělat nemohli, to je zcela jasná práce CIA a Mossadu

  7. Ahaman permalink
    Březen 20, 2010 19:32

    Pane Orle, děkuji za Vaše tipy. Rád bych se na toto téma dozvěděl víc a určitě si ta díla pročtu.
    Souhlasím i téměř se vším, co jste napsal o muslimech. Až na jednu věc- podle mě si muslimové 11.září nezačali. Jedenáctého září muslimové jen vraceli úder, lépe řečeno sérii úderů.
    Podle mého názoru se pomsta muslimů vůči Americe formovala celá desetiletí, příčinu 11.září je nutno hledat na Blízkém východě a v politice Izraele. Od vzniku tohoto státu byli Palestinci podrobování neustálým drobným ústrkům ze strany Západu, neboť tento stranil Izraeli. Izrael přitom prováděl systematickou etnickou čistku, která sice nebyla orámována nějakou delší ostrou válkou, ale působila pozvolna, po malých krocích, ale v podstatě nikdy neustala. Kdo by si toto nechal líbit ? Asi nikdo. A tak se Palestinci stále dokola obraceli na ostatní muslimy s žádostmi o pomoc. USA přitom celá léta podporovaly v první řadě Izrael. K tomu si připočtěte, že americkou kulturu masové spotřeby a morálního rozkladu chtěli aplikovat na velmi konzervativní muslimský svět. To nemohlo jít dohromady. Nelze se divit, že nespokojenost muslimů narůstala. Byla jen otázka času, kdy z nitra jejich světa povstane nějaká strana nebo hnutí, které bude chtít USA a Izrael klepnout přes prsty. Nejschopnější se ukázala Ládinova Al-Kajda, ta udeřila ve chvíli, kdy přišel k moci Jiří Buš mladší :-) neboli představitel evangelikálských fanatiků, kteří nadevše milují Izrael a pro něž je Ládin smrtelný nepřítel. Že Al-Kajdá zvolila teroristické metody boje, to je už jiná kapitola.

    Jsem přesvědčen o tom, že s muslimy si nakonec poradíme. Ale proč je nejdříve nenasměrovat proti jejich odvěkému nepříteli ? :-) Jde jen o taktiku.

  8. Orel permalink
    Březen 19, 2010 23:50

    Pro pana Ahamana: pronásledování se rozhodně týkalo okultních badatelů, kteří byli rivaly Himmlerových oblíbených hvězdopravců apod. Říká se, že mezi mágy panuje nadobyčejná rivalita. Něco by snad bylo ve Vzkříšení pohanství od Richarda Ridgleyho nebo v díle Petera Levendy „Nesvatá aliance. Spojení nacismu s okultními představami“. To je úžasně zajímavá kniha.

    Co se tématu článku týče, zrovna dnes hlásili ve zprávách, jak jakási verbež zvaná „kmenová rada“ v Afghánistánu „odsoudila“ holku k uřezání nosu a uší za to, že utekla od rodiny tálibánce, za kterého ji provdali v jejích 12 letech a kterého v životě neviděla. V Afghánistánu je takový útěk trestný, ale vláda ji omilostnila. Ne tak kmenová rada.
    To je odporné. Tálibánci jsou svině, ale vláda se taky nepředvedla, když jejich zákoník zná takovéto „zločiny“. Můj dojem ze země, kde je něco takového možné, je velice špatný. Ale nesouhlasím, že když necháme tu zemi být, že se nic nestane. Pro musulmany po celém světě to bude morální vzpruha, a navíc tam dojde opět k rozšíření základen teroristů. Co hůř, předvede to, že Západ kašle na své spojence ve třetích zemích. Taky nevěřím, že nás muslimové nechají na pokoji, když jim nic nebudeme dělat. Začali si oni. Začali si v sedmém století, začali si při osmanských vpádech na Balkán, začali si 11. září. Nesouhlasím, že bychom muslimský svět dráždili víc než on nás. A tomu, že by to měli být „budoucí vládci Evropy“, je třeba bezpodmínečně zabránit.

    Jediný způsob, jak se ČR může stáhnout se ctí, je zastavit přistěhovalectví, zadrátovat hranice, vyhlásit rasový stát a sestrojit atomovou bombu. To by šlo, potom by si na nás nikdo netroufl.

  9. Miloš permalink
    Březen 18, 2010 01:34

    Pěknej článek. Ta naše armáda dnes stohjí za hovno. Ministr Barták je gauner, kterej bral úplatky za nákup zbytečných OT Pandur a snaží se z armády vyhodit všechny vojáky, kteří nejsou loajální k USA a Izraeli, o nějakou loajalitu k ČR samozřejmě vůbec nejde. A ti ministři před ním to byl stejnej ksindl

  10. Ahaman permalink
    Březen 18, 2010 01:31

    Jistá vyvolená lobby si z výsledků poslední světové války udělala závěr, že Němci jsou jejími podřízenými na stovky let, možná na věčné časy. Občas dokonce sklouzne k tomu, že vinu přenáší i na ostatní Evropany. Na věčné časy….to je docela dlouho, že ? Vlastně se po nás chce, abychom pykali za generace, které se na válce přímo podílely. Řečeno židokřesťanským výrazivem-asi to má být nějaký dědičný hřích, či co….
    Je to prostě nepřijatelné. Toto pravidlo, číchsi potomků(!), zkrátka odmítám.

    Ovšem to neznamená, že budu zbytečně provokovat nějakým tetováním :-) nebo že se nechám odsoudit jen kvůli tomu, že mně chutná zakázané ovoce. Mě osobně jde zejména o vlastní vnitřní sebeobranu před vnucovaným pocitem viny. To je z mého pohledu daleko důležitější než vnější projevy mého přesvědčení.

    S článkem jakž takž souhlasím, je celkem vyvážený :-) Sousloví „Nelze samozřejmě neodsoudit fakt…“ je krásně jednoduché a přitom je jím TOLIK řečeno.

    Máte-li někdo odkaz na bližší informace o: „…drastickém pronásledování pohanských skupin, které chtěly vyvíjet činnost odlišnou od Himmlerova pojetí německého pangermanismu“ , pak prosím o jeho poskytnutí.

Napsat komentář

Fill in your details below or click an icon to log in:

Gravatar
WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Změnit )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Změnit )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Změnit )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.